blog o coachingu, szkolenia

blog o coachingu, szkolenia bzinesowe sa sup[er

coaching

Jak napisać reklamę coachingową
Firmy coachingowe to firmy, które sprzedają między sobą produkty i usługi. Sprzedaż odbywa się na rzecz klienta innej firmy, który może użyć produktu do celów pośrednich. Reklamy odnoszące się do firm B2B powinny nie tylko wzbudzać zainteresowanie, ale powinny również wyróżniać się pomimo ostrej konkurencji. Na rynku istnieje kilka firm, które produkują te same produkty i docierają do klientów, z którymi chcą robić interesy. Tak więc znalezienie odpowiedniego klienta nie jest wielkim problemem, ale tak naprawdę zdobycie go jest.
W treści pisemnej użyj nazwy firmy w pierwszym zdaniu; najlepiej pierwsze słowo. Nie jest przyjemnie zacząć od „my”. Następnie opisz krótko firmę. W dzisiejszym zatłoczonym świecie ludzie nie mają czasu do stracenia, więc od razu przekaż wiadomość. Użycie chwytliwych przymiotników załatwi sprawę. Zdanie powinno być tak sformułowane, aby klient wiedział o firmie, co robi i jak jest wyjątkowy od innych. Zadawaj pytania przed utworzeniem materiału do pisania, na przykład czego oczekuje klient i czy wymaga wysokiej jakości. Nie wahaj się często używać słowa „ty”. Czytelnik poczuje, że bezpośrednio się do niego odwołuje i łatwiej będzie mu się odnosić.
Graj z psychologią klienta. Poznaj trudności, z którymi się borykają, a następnie pokaż im, w jaki sposób firma lub produkt firmy może je rozwiązać. Można wtedy wezwać do działania i zaoferować wyjaśnienie ich wątpliwości. To powinno być coś więcej niż tylko infolinia. Działanie powinno być naprawdę natychmiastowe. Po prostu nie pozwól klientowi się wymknąć.
Po wstępnym napisaniu napisz szczegółowo o produkcie lub świadczonej usłudze. To są szczegółowe informacje dla osób zainteresowanych produktem firmy. Wskaż zalety korzystania z nich. Napisz je w formie hierarchicznej z numeracją lub punktorami. W przypadku pisania krótkich akapitów jako nagłówki poszczególnych akapitów można zastosować mocne podtytuły. Znów używanie przymiotników będzie dobre.
Należy dodać sporo rozrywki. Pozwoli to zachować zainteresowanie klienta i nie będzie go rozpraszało. Ale jeśli zużyje się go dużo, po prostu stanie się zniszczony. Miło jest używać rzeczownika produktu jako czasownika wraz z innymi przymiotnikami.
Prześlij stronę internetową i reklamy do wyszukiwarek. Miliony ludzi używają go codziennie, aby znaleźć to, czego potrzebują. Jeśli witryna jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, z pewnością uzyska duży ruch. Nazwa firmy i słowa kluczowe powinny gęsto wypełniać zawartość witryny. Uczyń odwiedzającego obowiązkowym przejrzenie reklamy przed przejściem do procesu rejestracji lub płatności. Niektóre witryny B2B nie pozwalają na dodanie adresu e-mail ani adresu URL do reklamy. Można je śledzić, wpisując kropkę lub adres e-mail lub link do strony internetowej.
Po zwabieniu klienta należy go utrzymać. Produkt powinien zostać dostarczony na czas. Jakość powinna być utrzymana. Gdy to zrobi, nie tylko zaczną ufać firmie, ale jednocześnie będą rozpowszechniać informacje o firmie. Będą się reklamować za darmo. Ich doświadczenie w pracy z firmą zmotywuje innych do przyłączenia się do modnego wozu.