blog o coachingu, szkolenia

blog o coachingu, szkolenia bzinesowe sa sup[er

Możliwe zagrożenia i kary SEO ze strony operatorów wyszukiwarek

Możliwe zagrożenia i kary SEO ze strony operatorów wyszukiwarek W Google rozróżnia się rzeczywiste kary lub kary oraz brak oceny i dewaluację. Ryzyko kar wzrasta, gdy tylko złamiesz wytyczne operatorów wyszukiwarek. Dowiedz się więcej o wskazówkach Google dla webmasterów tutaj. Istnieją dwa rodzaje kar: Kary algorytmiczne: Ta forma kary jest uruchamiana w oparciu o pewne wzorce, które algorytm wykrywa automatycznie. Najbardziej znaną karą tego typu jest Penguin, który został wprowadzony w 2012 roku. Możliwe wzorce to zbyt dużo tekstu twardego linku, który wskazuje na docelową stronę lub domenę. Kary ręczne: ręczne kary są nakładane ręcznie przez zespół Google ds. spamu internetowego, gdy tylko ręczna weryfikacja potwierdzi podejrzenie naruszenia. Możliwe przyczyny to zakupy linków, maskowanie lub korzystanie z tzw. stron doorway. Obserwacja historii widoczności domeny, sekcji stron internetowych lub nagła znaczna utrata poszczególnych słów kluczowych może być wskazówką nałożenia kary. Powodem mogą być również problemy techniczne lub aktualizacje rdzenia. Wydaje się, że Google coraz bardziej polega na dewaluacji lub nieocenianiu niektórych sygnałów, gdy tylko pojawi się podejrzenie spamu. Podczas gdy całe domeny lub adresy URL były kiedyś całkowicie usuwane z indeksu lub przynajmniej z 30 najlepszych wyników wyszukiwania, coraz częściej widać, że metody black hat po prostu nie mają już żadnego efektu, tj. nie są oceniane. Interakcja offpage i onpage w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek Google bierze pod uwagę trzy poziomy podczas oceny dokumentów i witryn pod kątem rankingu: Poziom dokumentu: Poziom dokumentu dotyczy charakteru samej treści. Czy ta intencja wyszukiwania jest zgodna z wyszukiwanym hasłem i czy jest wystarczająco trafna? Struktura informacji: ten poziom dotyczy interakcji dokumentów w domenie. Jak silnie powiązane są dokumenty wewnętrznie lub jakie jest prawdopodobieństwo, że odwiedzający witrynę uzyska dostęp do treści. Poziom domeny: ten poziom dotyczy autorytetu tematycznego wydawcy lub redaktora i autora treści. Czy jest godny zaufania i czy posiada niezbędne kompetencje do pisania na ten temat? Podczas gdy na dwa pierwsze poziomy znacząco wpływają sygnały on-page, sygnały poza stroną, takie jak linki zwrotne, współcytowanie lub współwystępowanie marki + temat na zewnętrznych stronach internetowych lub w zapytaniach wyszukiwania, są brane pod uwagę przede wszystkim na poziomie domeny. Mogą na nie wpływać content marketing, social media marketing , reklama PPC , PR i marketing offline. Sygnały te odgrywają również istotną rolę dla EAT . Więcej na ten temat w artykule Dlaczego EAT jest tak ważny dla rankingu i jak zoptymalizować EAT . Wzajemne oddziaływanie elementów on-page i off-page w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek Przegląd: wzajemne oddziaływanie elementów na stronie i poza nią w optymalizacji pod kątem wyszukiwarek Typowe problemy z punktu widzenia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek Z punktu widzenia SEO zawsze pojawiają się typowe problemy ze stronami internetowymi, które można wyeliminować za pomocą działań optymalizacyjnych. To może być np. Strona internetowa nie jest wystarczająco połączona z innymi stronami internetowymi. Witryna została właśnie opublikowana, a strona nie mogła zostać zindeksowana lub oceniona z powodu ograniczeń czasowych. Konstrukcja strony utrudnia robotom wyszukiwarek skuteczne indeksowanie zawartości strony. Podczas próby indeksowania witryny pojawia się komunikat o błędzie. Na przykład informacje zawarte w robots.txt lub w tagach Meta Robots blokują przeszukiwanie lub indeksowanie witryny przez boty wyszukiwarek Zduplikowana treść utrudnia indeksowanie i ocenę odpowiednich treści Treść nie służy intencji wyszukiwania użytkownika Treść nie jest istotna Witryna nie jest przyjazna dla urządzeń mobilnych Jak długo trwa SEO? Według Google, zanim SEO zacznie działać, potrzeba od 4 do 12 miesięcy. Jednak wyniki w rankingach możesz zobaczyć już po 3-5 tygodniach od opublikowania treści, zwłaszcza jeśli jesteś autorytetem (EAT) w danej dziedzinie lub konkurencja jest niska. Więcej na ten temat w artykule Ile czasu naprawdę zajmuje SEO? Edukacja i szkolenia: Jak nauczyć się SEO? Publikacji na ten temat jest wiele, ale prawie w żadnej innej branży nie publikuje się tak wielu mitów i fałszywych stwierdzeń. Dlatego ważne jest, aby nie przegapić lasu za drzewami. Oficjalne źródła Google Najlepszym miejscem do rozpoczęcia, jeśli chodzi o SEO, są oficjalne zasoby Google. Oto kilka wybranych, które dają przegląd: Wskazówki Google dla webmasterów Poradnik Google dla początkujących SEO Wytyczne Google Quality Rater , które  szczegółowo podsumowałem w artykule Wytyczne Google Quality Rater & najważniejsze spostrzeżenia dotyczące SEO . Forum dla webmasterów Google Angielskie i niemieckie Hangouty dla webmasterów z Johnem Müllerem. Java Script SEO – Wszystkie filmy z Google w skrócie #Zapytaj GoogleWebmasterów: wszystkie filmy na pierwszy rzut oka SEO Mythbusting przez Google - Wszystkie filmy tutaj w przeglądzie Poza oficjalnymi źródłami Google istnieje kilka dobrych blogów, seminariów i konferencji, które zagłębiają się w temat SEO. W tym miejscu dodam, że w dziedzinie SEO publikowanych jest wiele własnych opinii i założeń, które często przedstawiane są jako fakty. Każdemu webmasterowi i początkującemu w SEO radzę najpierw skorzystać ze źródeł Google. Dopiero po podjęciu decyzji polecam udział w niezależnych konferencjach SEO, seminariach i blogach. W razie wątpliwości zawsze wolę wypowiedzi Google niż różne opinie ekspertów SEO. Aby zapoznać się z przeglądem niektórych dobrych międzynarodowych blogów SEO, zobacz  The 41 Best SEO Blogs About Search Engine Optimization . Konferencje SEO Poniżej krótka, niewyczerpująca lista konferencji SEO